Privremeno postupanje za isplatu penzija/mirovina i drugih socijalnih primanja za vrijeme trajanja zabrane kretanja osobama starijim od 65 godina

Dragi penzioneri,

obavještavamo vas da je Vakufska banka u skladu sa odlukama nadležnih tijela u Federaciji Bosne i Hercegovine, klijentima iznad 65 godina starosti ili klijentima kojima je izdato Rješenje o samoizolaciji od strane nadležnog organa omogućila preuzimanje penzija i drugih socijalnih primanja na sljedeći način:

  • Lično u poslovnicama Banke u periodu kada je dopušteno kretanje (od ponedjeljka, 06.04.2020. do petka 10.04.2020. godine u periodu od 08:00 do 12:00 sati. Posao u poslovnicama će biti organizovan tako da u ovom periodu penzioneri imaju prioritet prilikom pružanja usluge. Ljubazno vas molimo da se kod posjete poslovnici pridržavate mjera zaštite donesenih od strane nadležnih institucija.
  • Davanjem jednokratne Punomoći drugoj osobi da može podići određeni iznos novčanih sredstava u Vaše ime.

Ukoliko želite, punomoć možete napraviti sami uz obavezne informacije o vama:

  • Ime i prezime
  • JMBG
  • Adresa stanovanja
  • Broj lične karte
  • Kontakt telefon
  • Naziv banke u kojoj imate otvoren račun
  • Iznos koji želite podići

Kao i podatke osobe kojoj dajete punomoć:

  • Ime i prezime
  • JMBG
  • Adresa stanovanja
  • Broj lične karte
  • Kontakt telefon

Osoba koja je ovlaštena da preuzme penziju, prilikom podizanja novca treba da uz potpisanu punomoć priloži svoju ličnu kartu, kao i ličnu kartu osobe za koju preuzima sredstva.

Za vrijeme obavljanja transakcije, službenik poslovnice telefonski kontaktira penzionera, dodatno potvrđuje podatke iz punomoći, pravi kratku zabilješku poziva uz potpis punomoćnika, te navedeno sačuva uz isplatni listić, skeniranu ličnu kartu klijenta i punomoćnika, zadržava original punomoći i/ili original Rješenja o samoizolaciji ukoliko je klijentu izdato isto od strane nadležnog organa, te evidentira broj telefona punomoćnika. Zato je važno da se dogovorite sa opunomoćenikom da u vrijeme kad ide u Banku da preuzme penziju bude dostupan na telefon. U protivnom Banka neće moći izvršiti provjeru.

 

Na osnovu gore navedenog, Banka isplaćuje traženi iznos uz dodatne limite:

  • Maksimalan iznos isplate je u visini jedne penzije;
  • Punomoć je jednokratna, odnosno važi za samo jednu transakciju;
  • Maksimalno jednom mjesečno se sredstva mogu podići sa računa na navedeni način;
  • Punomoćniku se ne može komunicirati stanje računa klijenta.

 

PUNOMOĆ NIJE POTREBNO OVJERAVATI KOD NADLEŽNIH ORGANA.

Punomoć možete preuzeti na linku.  

2. Korisnici koji nemaju debitnu karticu istu mogu tražiti slanjem zahtjeva koji se nalazi na web stranici Banke. Nakon što Banka karticu pošalje na kućnu adresu, klijent sredstva može podići na najbližem bankomatu Vakufske banke ili BH Mreže bankomata. 

Zbog novonastalih mjera penzioneri nisu obavezni preuzimati čekove u poslovnicama Banke do 31.05.2020. godine i ukoliko u tom periodu se ne izvrši podizanje čekova Banka neće obustaviti isplatu penzije. Mjera koju je izdao Federalni zavod PIO/MIO ima funkciju smanjenja gužvi u bankama koja može doprinijeti širenju virusnog oboljenja „COVID-19“. Po isteku roka od 31.05.2020. godine Federalni zavod će obavijestiti javnost o režimu rada u narednom periodu.

Banka zadržava pravo ažuriranja obavijesti ako dodje do promjene naredbi nadležnih institucija te će Vam ažurirane informacije biti bez odlaganja komunicirane.

Za sve potrebne informacije u vezi isplate penzija bez dolaska u poslovnicu na raspolaganju vam je i info broj Vakufske banke +387 33 280 100.

Vaša Vakufska banka